Syntra West

Ondernemersopleidingen

header

Sales marketing en communicatie [74]

 

Sales marketing en communicatie

AANRADER! - Mini MBA "Van klantentevredenheid naar klantgerichtheid" - GRATIS KENNISMAKING

Maak in één avond vrijblijvend kennis met de spelregels om van je organisatie een klantgerichte, 9+ organisatie te maken!
Opleiding van 1 sessie.


Account manager

Leer de knepen van het vak en word een succesvolle commercieel afgevaardigde of vertegenwoordiger!
Opleiding van 1 jaar.


Account manager - voltijdse dagopleiding

Zin in een commercieel succesverhaal?
Opleiding van 1 jaar.


Commerciële skills voor niet-commerciëlen - Leren Verkopen 2.0: de essentials

Wat je moet kennen en kunnen om te verkopen
Opleiding van 10 sessies.


Commerciële vaardigheden voor administratief medewerkers

Essentiële commerciële en administratieve vaardigheden
Opleiding van 6 sessies.


Commerciële, klantgerichte vaardigheden- en attitude voor techniekers & installateurs

Leer je installateurs en techniekers klantgerichte, commerciële vaardigheden en attitude aan op anderhalve dag (zonder dat ze zich verkopers voelen)
Opleiding van 3 sessies.


Communicatiemanager

Een nieuw product, een mooie actie of de organisatie van een evenement. Jij laat de buitenwereld weten waar jouw bedrijf zich mee bezighoudt!
Opleiding van 1 jaar.


CX Gedragstraining - Klachtenmanagement in de 9+ organisatie - VANAF 2018

Met alle medewerkers het verschil leren maken en klachten leren benaderen als een kans om een betere klantgerichtheid te realiseren
Opleiding van 3 sessies.


CX Gedragstraining - Klantgericht omgaan met wachtrijen in de 9+ organisatie - VANAF 2018

Dit najaar lanceert SBM een innovatief programma-aanbod KLANTGERICHT ONDERNEMEN (Customer Xperience Design). Management- én gedragstrainingen voor alle medewerkers!
Opleiding van 2 sessies.


CX Gedragstraining - Klantgerichtheid voor de 9+ frontmedewerker!

Hospitality. Stap voor stap naar klantgerichtheid voor wie in eerste lijn klanten ontmoet.
Opleiding van 3 sessies.


CX Gedragstraining - Operational Excellence in de 9+ organisatie: iedereen klantgericht - VANAF 2018

Hoe maak jij het verschil inzake klantgerichtheid, ook al kom je niet in contact met klanten? Bouwen aan een End to End proces-benadering.
Opleiding van 3 sessies.


CX Gedragstraining - Relationship Manager: beheerder van een 9+ klantenportefeuille - VANAF 2018

Als relationship manager heb je een groep klanten die je opvolgt. Je hebt het beste met ze voor, en wilt dat ze tevreden zijn over de dienstverlening van je organisatie.
Opleiding van 3 sessies.


CXD - Klantenbevragingen in de 9+ organisatie - VANAF 2018

Stap voor stap naar een klantgerichte organisatie via correcte klantenbevragingen
Opleiding van 3 sessies.


CXD Strategisch, stap 1 - Met je bedrijf het verschil maken als 9+ organisatie

Je klanten worden je ambassadeurs. Stap voor stap naar een klantgerichte organisatie!
Opleiding van 3 sessies.


CXD Strategisch, stap 2 - De leuke weg van Klantentevredenheid naar Klantgerichtheid

Krijg inzicht in de verschillende niveaus van klantgerichtheid. Kom te weten op welk niveau jouw organisatie staat en bepaal hoe & op welke domeinen je wil werken.
Opleiding van 3 sessies.


1 2 3 4 5

Ondernemersopleidingen

Onze partners

ISO 9001:2008

Met de steun van

© Copyright 2017 door Syntra West vzw| Alle rechten voorbehouden | Algemene Voorwaarden
m.z. Spoorwegstraat 14 | 8200 Brugge België