Syntra West

Ondernemersopleidingen

header

Inkoop, verkoop & marketing [46]

 

Marketing

AANRADER - Mini MBA "Van klantentevredenheid naar klantgerichtheid" - GRATIS INFOSESSIE

Maak in één avond vrijblijvend kennis met de spelregels om van je organisatie een klantgerichte, 9+ organisatie te maken!
Opleiding van 1 sessie.


Communicatiemanager

Een nieuw product, een mooie actie of de organisatie van een evenement. Jij laat de buitenwereld weten waar jouw bedrijf zich mee bezighoudt!
Opleiding van 1 jaar.


CX Gedragstraining - Klachtenmanagement in de 9+ organisatie - VANAF 2018

Met alle medewerkers het verschil leren maken en klachten leren benaderen als een kans om een betere klantgerichtheid te realiseren
Opleiding van 3 sessies.


CX Gedragstraining - Klantgericht omgaan met wachtrijen in de 9+ organisatie - VANAF 2018

Dit najaar lanceert SBM een innovatief programma-aanbod KLANTGERICHT ONDERNEMEN (Customer Xperience Design). Management- én gedragstrainingen voor alle medewerkers!
Opleiding van 2 sessies.


CX Gedragstraining - Klantgerichtheid voor de 9+ frontmedewerker!

Hospitality. Stap voor stap naar klantgerichtheid voor wie in eerste lijn klanten ontmoet.
Opleiding van 3 sessies.


CX Gedragstraining - Operational Excellence in de 9+ organisatie: elke medewerker klantgericht!

Hoe maak jij het verschil inzake klantgerichtheid, ook al kom je niet in contact met klanten? Bouwen aan een End to End proces-benadering.
Opleiding van 3 sessies.


CX Gedragstraining - Relationship Manager: beheerder van een 9+ klantenportefeuille - VANAF 2018

Als relationship manager heb je een groep klanten die je opvolgt. Je hebt het beste met ze voor, en wilt dat ze tevreden zijn over de dienstverlening van je organisatie.
Opleiding van 3 sessies.


CXD - Klantenbevragingen in de 9+ organisatie - VANAF 2018

Stap voor stap naar een klantgerichte organisatie via correcte klantenbevragingen
Opleiding van 3 sessies.


CXD Strategisch, stap 1 - Met je bedrijf het verschil maken als 9+ organisatie

Je klanten worden je ambassadeurs. Stap voor stap naar een klantgerichte organisatie!
Opleiding van 3 sessies.


CXD Strategisch, stap 2 - De leuke weg van Klantentevredenheid naar Klantgerichtheid

Krijg inzicht in de verschillende niveaus van klantgerichtheid. Kom te weten op welk niveau jouw organisatie staat en bepaal hoe & op welke domeinen je wil werken.
Opleiding van 3 sessies.


CXD Strategisch, stap 3 - Blink uit in klanten xperience: de hefboom naar klantgerichte organisaties

Hoe kan je met jouw organisatie het verschil maken met klantgerichtheid? Customer Experience Design als hefboom toepassen in jouw bedrijfssituatie.
Opleiding van 6 sessies.


CXD Strategisch, stap 4 - Het Net Promotor Systeem als sleutel voor een 9+ organisatie - VANAF 2018

Je Net Promotor Score (NPS) duurzaam verbeteren door implementatie van het Net Promotor Systeem
Opleiding van 6 sessies.


Digital Marketing - Step 1: Online branding (personal en corporate branding)

Online bouwen aan je merk. Positioneer je online en haal meer omzet uit je website!
Opleiding van 2 sessies.


Digital Marketing - Step 2: Scoren in SEO (Google zoekmachinemarketing)

Beter gevonden worden met zoekmachinemarketing.
Opleiding van 2 sessies.


Digital Marketing - Step 3.1: Google Adwords Basics

Search Engine Advertisting (SEA): succesvol aan de slag met Google Adwords met je eigen account!
Opleiding van 4 sessies.


1 2 3 4

Ondernemersopleidingen

Onze partners

ISO 9001:2008

Met de steun van

© Copyright 2017 door Syntra West vzw| Alle rechten voorbehouden | Algemene Voorwaarden
m.z. Spoorwegstraat 14 | 8200 Brugge België