Syntra West

Ondernemersopleidingen

header

Inkoop, verkoop & marketing [33]

 

Kleinhandel en winkelverkoop

E-commerce in de retail: online marketing

Hoe wil u online gevonden worden en hoe kan u de sociale media inzetten om uw website te promoten?
Opleiding van 3 sessies.


E-commerce in de retail: opstarten van een webshop

Praktische opleiding om daadwerkelijk van start te kunnen gaan met een webwinkel
Opleiding van 4 sessies.


E-commerce in de retail: totaaltraject

De praktische opstart en commerciële uitwerking van uw webshop!
Opleiding van 7 sessies.


E-training "Instagram voor professioneel gebruik"

Instagram is een uitermate belangrijk sociaal netwerk. Je komt en blijft er in contact met jouw doelgroep, en bouwt aan een community.Surf naar
Opleiding van 1 sessie.


E-training "Sociale Media voor lokale politici"

Je wilt sociale media goed inzetten in jouw rol als raadslid, schepen of burgemeester. Surf naar www.socialemediatips.be
Opleiding van 1 sessie.


E-training "Start To Snapchat"

Waarom Snapchat? Omdat Snapchat na Facebook het populairste social network is. Surf naar www.socialemediatips.be
Opleiding van 1 sessie.


E-training "Succesvol adverteren op Facebook"

Gericht adverteren naar je doelgroep met weinig budget? Dat kan! Surf naar www.socialemediatips.be
Opleiding van 1 sessie.


E-training "Zo past u sociale media toe"

Een jaar lang, elke werkdag, 2 minuten social media training... online! Surf naar www.socialemediatips.be
Opleiding van 1 jaar.


Hoe stel je de klant centraal in je organisatie: totaaltraject

Hoe kan je zo klantgericht mogelijk handelen?
Opleiding van 6 sessies.


Hoe stel je de klant centraal in je organisatie? Module 1: klantgericht ondernemen

De online wereld forceert ons de klant centraal te stellen. Hoe doe je dat?
Opleiding van 2 sessies.


Hoe stel je de klant centraal in je organisatie? Module 2: klant luisteren

Sociaal listening is hot, maar ook fysiek klant luisteren is cruciaal. Wie kan dat, hoe doe je dat?
Opleiding van 1 sessie.


Hoe stel je de klant centraal in je organisatie? Module 3: klant meten

Klanten zijn enquêtes moe, hoe kan ik toch tevredenheid of andere klantindicatoren meten?
Opleiding van 1 sessie.


Hoe stel je de klant centraal in je organisatie? Module 4: klant denken

Het menselijke aspect is cruciaal in de digitale wereld. Mindset en attitude.
Opleiding van 1 sessie.


Hoe stel je de klant centraal in je organisatie? Module 5: klant handelen en communiceren

Digitaal maakt klanten veeleisend: hoe maak ik klantverwachtingen terug realistisch?
Opleiding van 1 sessie.


Klantgerichtheid .... Uw wapen in de strijd tegen de prijsconcurrentie

Hoe toekomstperspectieven voor uw winkel behouden in deze economische crisis?
Opleiding van 2 sessies.


1 2 3

Ondernemersopleidingen

Onze partners

ISO 9001:2008

Met de steun van

© Copyright 2017 door Syntra West vzw| Alle rechten voorbehouden | Algemene Voorwaarden
m.z. Spoorwegstraat 14 | 8200 Brugge België