Syntra West

Ondernemersopleidingen

header

Inkoop, verkoop & marketing [112]

 

Inkoop, verkoop & marketing

Account manager

Leer de knepen van het vak en word een succesvolle commercieel afgevaardigde of vertegenwoordiger!
Opleiding van 1 jaar.


Account manager - voltijdse dagopleiding

Zin in een commercieel succesverhaal?
Opleiding van 1 jaar.


Basisopleiding autoverkoper: Commerciële basis voor beginners

Essentiële commerciële kennis & vaardigheden in autoverkoop
Opleiding van 10 sessies.


Basisopleiding autoverkoper: Technische basis voor beginners

Essentiële technische kennis & vaardigheden in autoverkoop
Opleiding van 6 sessies.


Basisopleiding autoverkoper: Totaaltraject

Een mooie start of aanvulling van uw carrière als showroomverkoper in de automobielsector!
Opleiding van 16 sessies.


Bent u als automotive speler klaar voor de toekomst?

Trends en ontwikkelingen in de automotive sector
Opleiding van 1 sessie.


CAN001 - Leren Verkopen 2.0: de essentials

Wat je moet kennen en kunnen om te verkopen
Opleiding van 10 sessies.


CAN002 - Klantgerichte Commerciële vaardigheden- en attitude voor niet-commerciële medewerkers

Essentiële commerciële en administratieve vaardigheden
Opleiding van 6 sessies.


Commercieel administratief bediende - voltijdse dagopleiding

Word een commercieel administratieve duizendpoot!
Opleiding van 1 jaar.


Communicatiemanager

Een nieuw product, een mooie actie of de organisatie van een evenement. Jij laat de buitenwereld weten waar jouw bedrijf zich mee bezighoudt!
Opleiding van 1 jaar.


CXD001 - Customer Xperience Design

Dit najaar lanceert SBM een innovatief programma-aanbod KLANTGERICHT ONDERNEMEN (Customer Xperience Design). Management- én gedragstrainingen voor alle medewerkers!
Opleiding van 6 sessies.


CXD002 - Net Promotor System

Dit najaar lanceert SBM een innovatief programma-aanbod KLANTGERICHT ONDERNEMEN (Customer Xperience Design). Management- én gedragstrainingen voor alle medewerkers!
Opleiding van 4 sessies.


CXD003 - Als bedrijf het verschil maken met de 9+ organisatie

Dit najaar lanceert SBM een innovatief programma-aanbod KLANTGERICHT ONDERNEMEN (Customer Xperience Design). Management- én gedragstrainingen voor alle medewerkers!
Opleiding van 2 sessies.


CXD004 - Van Klantentevredenheid naar Klantgerichtheid

Dit najaar lanceert SBM een innovatief programma-aanbod KLANTGERICHT ONDERNEMEN (Customer Xperience Design). Management- én gedragstrainingen voor alle medewerkers!
Opleiding van 2 sessies.


CXG001 - Klachtenmanagement

Dit najaar lanceert SBM een innovatief programma-aanbod KLANTGERICHT ONDERNEMEN (Customer Xperience Design). Management- én gedragstrainingen voor alle medewerkers!
Opleiding van 2 sessies.


1 2 3 4 5 6 7 8

Ondernemersopleidingen

Onze partners

ISO 9001:2008

Met de steun van

© Copyright 2017 door Syntra West vzw| Alle rechten voorbehouden | Algemene Voorwaarden
m.z. Spoorwegstraat 14 | 8200 Brugge België